اخبار
۵ دلیل که نمی‌توان نمایشگاه ایران‌کازمتیکا را از دست داد
۱۲ آذر ۱۴۰۳پگاه حبیبی
5 دلیل که نمی‌توان نمایشگاه ایران‌کازمتیکا را از دست داد

 ششمین همایش و نمایشگاه محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده (ایران‌کازمتیکا) 20 تا 22 آذرماه در هتل المپیک برگزار می‌‌شود. در ادامه، پنج دلیل برای عدم از دست دادن رویداد ایران‌کازمتیکا ارائه شده است:

 

 1. یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌ها در صنعت آرایشی و بهداشتی در ایران 

ایران‌کازمتیکا یکی از رویدادهای حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است که فرصت‌های بی‌نظیری برای ارتباط با برندهای برتر، تأمین‌کنندگان و نوآوران فراهم می‌کند. این رویداد با حضور هزاران بازدیدکننده، نقطه‌ی ملاقات مهمی برای متخصصان این حوزه محسوب می‌شود.

2.ارائه نوآوری‌ها و رونمایی از محصولات جدید

   بازدیدکنندگان می‌توانند جدیدترین محصولات و فناوری‌های آرایشی و مراقبت شخصی را در این رویداد بیابند. حضور بیش از 500 برند نام‌آشنا در این نمایشگاه، فرصتی برای مشاهده محصولات آینده و آشنایی با تکنولوژی‌های پیشرفته فراهم می‌کند.

 3. برگزاری کارگاه‌ها و فرصت‌های آموزشی 
   این رویداد شامل کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی با حضور مدرسان، کارشناسان صنعت است که موضوعاتی مانند ترندهای مراقبت‌پوستی، فرمولاسیون‌ها، قوانین جدید و فناوری‌های تولید را پوشش می‌دهند و اطلاعات ارزشمندی برای فعالان صنعت ارائه می‌دهند. علاوه بر این در قالب پنل‌های تخصصی چالش‌های صنعت آرایشی و بهداشتی و فناوری‌های نوین این حوزه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. در بخش سمینار این رویداد نیز 1200 مخاطب تخصصی با حضور در برنامه بازآموزی آخرین تبادلات علمی را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

 4. حمایت از تولید داخلی و توسعه صادرات 
   یکی از اهداف اصلی ایران‌کازمتیکا، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش فرصت‌های صادرات است. در این نمایشگاه می‌توانید با محصولات باکیفیت و استاندارد آشنا شوید و اطلاعاتی درباره گسترش برندهای داخلی در بازارهای جهانی کسب کنید.

5. تمرکز بر مقابله با محصولات تقلبی و ایمنی مصرف‌کننده

   این رویداد همچنین به آموزش شرکت‌کنندگان در مورد اهمیت محصولات اصیل و راهکارهای مقابله با کالاهای تقلبی و بررسی ادعاهای در حوزه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی می‌پردازد تا اعتماد مصرف‌کنندگان و ایمنی آنان تضمین شود.

ایران‌کازمتیکا با تمرکز بر شبکه‌سازی، نوآوری و آموزش، فرصتی طلایی برای هر فرد فعال در حوزه آرایشی، بهداشتی، زیبایی و سلامت است.