Iran Cosmetica Logo
اخباراطلاعیهعلمیگزارشمصاحبهمقالهنمایشگاه
دکتر علیرضا کیانی: امروز قدرت به معنای تاثیرگذاری است
۲۲ دی ۱۴۰۲فرخ ده بزرگی
دکتر علیرضا کیانی: امروز قدرت به معنای تاثیرگذاری است

دکتر علیرضا کیانی نایب رییس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران در سخنرانی خود با عنوان اقتصاد کازمتیک در پنجمین همایش ایران کازمتیکا گفت: اگر به مرور زمان در عرصه کسب‌وکار و یا هر زمینه‌ای ۲ درصد تغییر نداشته باشیم، از عرصه تجارت حذف خواهیم شد. اکنون بزرگترین عنصر بازاریابی تبلیغات دهان به دهان است که در عصر کنونی اینستاگرام اینکار را انجام می‌دهد. صنعت آرایشی و بهداشتی روز به روز در حال پیشرفت است و امروز کسی در این صنعت قدرت دارد که تاثیرگذار باشد. امروز در صورتی می‌توانیم تاثیر‌گذار باشیم که روش‌های قبلی را باید روش‌های جدید جایگزین یا تلفیق کنیم. امروز با هوش مصنوعی دانشگاه در منزل افراد است و صنعت ما نیز باید همسو با فناوری شود.چالش صنعت آرایشی و بهداشتی ایران عدم تغییر و عدم همکاری فعالان صنعت با یکدیگر است‌. دکتر کیانی افزود: صنعت آرایشی و بهداشتی جز صنایعی است که ماندگاری بسیاری در پارامترهای کیفی و کمی و در اقتصاد کشور دارد و با گسترش هوش مصنوعی از بین نمی‌رود. نرخ رشد این صنعت از میانگین نرخ رشد صنعت بالاتر است. نایب رییس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: طبق پیش‌بینی برنامه هفتم نرخ رشد کشور ۵ درصد است که رشد این صنعت از این رقم نیز بالاتر خواهد بود؛ بنابراین با یک بیزینس رو به رشد مواجه هستیم. براساس آمارها نرخ رشد جهانی در صنعت ارایشی و بهداشتی ۳ تا ۴ درصد است و در ایران دوبرابر است و باید هوشمندی می‌توانیم موفقیت بیشتری به دست آوریم. بررسی ترندهای روز دنیا کمک‌کننده است و به دلیل وجود شبکه‌های اجتماعی این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.